.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نگاهي به آتش سوزیهاي مرتبط با قطعی گاز در ساری

در دی ماه سال 86 به دلیل سرمای شدید، قطع شدن و افت فشار گاز در ساری همچنین جایگزینی وسایل گرمایشی نظیر بخاری نفتی ، بخاری برقی ، بخاری هیزمی ، کرسی برقی و منقل ذغال توسط خانواده ها به منظور گرم کردن موجب بروز حوادث آتش سوزی و گاز گزفتگی شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،  5/11 درصد بروز این حوادث به دلیل نقص سیستم گاز رسانی بوده است که می توان به نشت گاز شوفاژخانه یک واحد مسکونی واقع در خیابان پیوندی ،آتش سوزی شوفاژ یک واحد مسکونی واقع در بلوار خزر و آتش سوزی شوفاژخانه یک واحد مسکونی واقع در خیابان مهدی آباد اشاره کرد.

از آتش سوزی که توسط بخاریهای هیزمی  در دیماه  رخ داده نیز 5/11 درصد است و مکان وقوع این نوع از حادثه  یک واحد مسکونی واقع در روستای شیخ کلا ،یک واحد مسکونی واقع در خیابان شاهزاده حسین و یک واحد مسکونی دیگر واقع در روستای آبکسر در این شهر ستان ساری بوده است.

همچنین 23 در صد این حوادث به استفاده از بخاری برقی در مواقع قطعی و افت فشار گاز مربوط می شود که منجر به آتش سوزی شده است. مکانهایی که دچار این حادثه شده اند یک واحد مسکونی واقع در بلوار خزر ، دو واحد مسکونی واقع در بلوار کشاورز , یک واحد مسکونی واقع در خیابان خیام ،یک واحد مسکونی واقع در جویبار- میدان سپاه ،یک واحد مسکونی واقع در کمربند غربی این شهر بوده است.

30 درصد بروز این حوادث بدلیل شعله ور شدن بخاریهای نفتی ودر پی آن آتش سوزی مکان مربوطه شده است که می توان به آتش سوزیهای حسینیه شهرک آب ، یک واحد مسکونی واقع در خیابان پیوندی ، یک واحد مسکونی واقع در خیابان فرهنگ ،یک واحد مسکونی واقع در طالقانی دوم،  یک واحد مسکونی واقع در بلوار کشاورز ، یک واحد مسکونی واقع در خیابان معلم ،یک واحد مرغداری واقع در جاده ساری جویبار و یک واحد مسکونی واقع در خیابان وصال شیرازی اشاره کرد.

بر اساس آمار دریافتی توسط ایسنا،23 درصد این حوادث مربوط به نشت گاز می شود که نشت گاز واقع در خیابان خیام بر اثر دست کاری رگلاتور ،نشت گاز طبیعی واحد های مسکونی واقع در خیابانهای ولیعصر (باغ سنگ) ، فرهنگ ، شاهزاده حسین و روستای ذغالچال باعث وارد کردن خسارتهایی شده است.

لازم به ذکر است بر اثر مجموع حوادث اعلام شده ، چهار نفر مجروح و یک نفر هم جان باخت .ضمناً ، مجموع آتش سوزی در دیماه سال جاری 70 مورد بوده است که 26 مورد آن مرتبط با موضوع گاز می باشد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.